Książka, która zmieniła moje życie.

Witam w kolejnym poście latawcowym, przepraszam Was za paro dniowe opóźnienie, kto śledzi mnie na twitterze ten wie, że piszę teraz testy. Oh tak, totalnie mózgowo wymęczona wracam do domu i nie mam na nic siły.
Jednak jutro już ta łatwa część, w związku z tym można trochę odpuścić. Dzisiaj będzie o książce,bohaterach i życiowej zmianie, no i motywacji do działania. W końcu nadal mamy kwiecień i wokół tego właśnie kręci się latawiec.



W tym tygodniu naszym tematem jest książka, książka która w jakiś sposób była zwrotnym punktem naszego życia, która je odmieniła.
Dla mnie jest to dośc trudne zadanie, jako że jestem ogromną miłośniczką książek w związku z tym przeczytałam ich naprawdę sporo w moim życiu. Jednak były takie, które szczególnie zmieniły moje życie. Z nich postanowiłam wybrać jedną, koniec końców padło na:
'Niebiańską Przepowiednię' Jamesa Redfielda.

Krótka historia o tym co zawiera książka:

Jest opowieścią o tajemniczym manuskrypcie, opowiedzianą z dozą fabuły, zwrotami akcji i wyjątkowo wyrazistymi bohaterami. Opowiada o czymś, z czym wielu z nas ma do czynienia na codzień: zbiegi okoliczności, kontakty międzyludzkie, niewyjaśniona magiczna siła która nas otacza. Brzmi jak pewna odmiana bibli, jednak mi ta historia otworzyła oczy i pozwoliła lepiej zrozumieć i zaakceptować otaczający mnie świat. Spokojnie mogłabym porównać tę książkę do twórczości Paulo Coehlo, jakby ktoś miał ochotę się zabrać niech wie z czym to się je.

Jakie życiowe lekcje wyciągnęłam z 'Niebiańskiej Przepowiedni'?

1. Go with the flow,
tak sobie to ładnie nazwałam, a chodzi o coś co każdy z nas wie jednak mało kto tak naprawdę stosuje: podążanie za losem, częściej ufanie przypadkom i zbiegom okoliczności z nadzieją, że nas dokądś zaprowadzą i pozwolą obrać drogę ku szczęściu.

2. Wiedzę najlepiej czerpać z historii,
chodzi tu oto, że my jako ludzkość zapominamy o dziedzictwie przodków często popełniając te same błędy. Ucząc się od nich możemy się doskonalić, uniknąć błędów i ewoluuować dalej, nie brzmi ciekawiej?

3. Powiedz stop negatywności,
wałkuję ten temat i wałkuję, a jednak pesymism wciąż między wierszami przewija się w moim życiu. Czas bardziej skupić się na negatywnych ludziach i negatywnej walce o dominację,uwagę. Po prostu trzeba otoczyć się dobrą energią :)

4. Ufaj swojej intuicji,
w każdym względzie.


To by było na tyle w tej kwestii, gorąco polecam przeczytanie 'Niebiańskiej Przepowiedni' nawet z uwagi na możliwość poznania innego punktu widzenia i spojrzenia na to co dzisiaj dzieje się na świecie. Tym samym była to moja springboardowa książka, a w kolejnym tygodniu jako kulminacja kwietnia będzie o springboardzie, czyli o tym co zmieniło moje życie.


xxx
FF.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate