You won't believe.

Witajcie!

Dużo czasu zajęło mi udoskonalanie wyglądu bloga zanim uznałam że wygląda znośnie i mogę zacząć zapełniać go treścią. Tak , więc jestem i zostaję na jakiś czas. W ogóle może zacznę od początku, więc
Nazywam się Ola, tutaj pod pseudonimem FireFly. 
Tak na co dzień chodzę do szkoły, uczę się a poza tym to usportawiam się razem z moimi dwoma rumakami . Uwielbiam czytać książki, robić zdjęcia i grać na pianinie. Muzyka jest zdecydowanie moim narkotykiem. 
Jeśli miałabym opisać siebie to w żadnym wypadku nie przypominam normalnej nastolatki, jestem inna i mam kłopoty ze zrozumieniem moich kolegów i koleżanek, jednak to niezmiernie mnie bawi i nie mam z tym żadnych kłopotów. 
Chcę poświęcić tego bloga kreatywnym rzeczom , przesączyć go optymizmem ,nutką fantazji i pomysłowości . Dlatego będę tutaj pisać obserwując to wszystko co dzieje się dookoła mnie ale również i Was. Inne spojrzenie na świat można by rzec.
Chcę zaprosić Was to wyrażania swoich opinii , komentowania i pisania do mnie od razu mówię że z chęcią z Wami porozmawiam :) Oczywiście też poodwiedzam Wasze blogi, żeby nie było tak jednostronnie :P

Więc zaczynamy zabawę , ZAPRASZAM ! 


FF.

xo

1 komentarze:

  1. hej ! fajny blog !
    ostatnio napisałaś na moim blogu komentarz...
    zaobserwujesz mnie ??
    ja już obserwuję...
    a to mój blog jakbyś zapomniała:
    http://fashionversionofmycrazyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate