Wakacyjna organizacja.



Witajcie,

właśnie od dwóch dni świetnie bawię się nad morzem, zdjęciowy update w kolejnej notce :)
Dzisiaj kontynuacja mojego wakacyjnego projektu, mało wakacyjnie, a może właśnie bardzo?
Organizacja!
Kiedy jak nie podczas leniwie długich dni jest czas na porządkowanie dawno zapomnianych rzeczy?

W końcu udało mi się zrobić jakieś DIY.. tak długo coś planowałam, ale to COŚ zupełnie do mnie nie przychodziło, aż tu nagle przy sporej potrzebie nauki słówek stwierdziłam, że stworzę sobie własne fiszki oraz ... pudełko na nie.  Oto ono:




Wystarczyło niewielkie pudełko po biżuterii do tego trochę ozdobnego papieru, wydrukowane flagi i brytyjskie znaczki pistolet na klej i gotowe :) A wszystko dopełnia naklejka apple'a, wszystko amerykańsko-brytyjsko-angielskie , jeszcze muszę dopracować wnętrze.. przegródki czy coś tego typu, macie jakieś sprawdzone sposoby?







A brnąc dalej w kwestie naukowe przy okazji wielu lat nauki.. (może trochę przesadzam :P) zebrało się wiele cennych notatek, artykułów, zdjęć itd. oraz brak idealnego,łatwodostępnego miejsce na nie..
Wtedy zaczęłam szukać.. i tak w moje ręce wpadło TO zdjęcie:



Wydało się wporst idealne, poszperałam, poszukałam i stworzyłam to:








Wystarczy dodać stosowne pudełko ( uważajcie na rozmiary, niestety te największe pudełka z ikei są nadal zbyt małe) i voila! Idealne miejsce na notatki. :)

A teraz na rozkładając na czynniki pierwsze:



Stelaż do teczek.

http://www.esselte.com/plPL/Categories/Archiwizacja_zawieszana_5751/Kolekcja_teczek_Esselte_5768.html

a tu teczki :)

Polecam!

Tymczasem lecę rano wczesna pobudka i orzeźwiający bieg po chleb do piekarni !

Dobrej nocki,
xxx
FF.





7 komentarze:

  1. Świetny ten stelaż. Chyba też sobie taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też sobie sama, zrobiłam fiszki, może nie takie ładne :)) ale zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł na uporanie się z papierzyskami :) sama się nad tym zastanowię... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podoba ten stelaż z teczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem taka leniwa, by zrobić te rzeczy sama... Mogłabyś jakoś za mnie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy jest ten stojak na notatki. Ja swoje trzymam po prostu w pudłach, a te pod łóżkiem.
    Jak studia się skończą to zrobię wielkie ognisko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę takie stelaże w szufladach z filmów i zawsze zastanawiałam się jak są tam umieszczane i teraz już wiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate