Change.

Już luty, a właściwie jego połowa. Śnieg leniwie sypie się z nieba, przykrywając całe miasta,a my?
 My już narzekamy... Że zimno, że ślisko, że korki. Każdy argument jest dobry , czyż nie ?

Mam wrażenie, że nasze społeczeństwo zmieniło się w wiecznie niezadowolonych egoistów. Myślimy jedynie o sobie, często nie zważając na innych, morderczo dobijamy naszych celów. Czy nie jest to brutalne? 

Zmień podejście.

Spójrz na dziecko, na tę niewinność bijącą z jego oczu. Na tę wszędobylską radość, nawet z powodu tego mokrego śniegu. Ono się cieszy, bo można ulepić bałwana, zrobić aniołka i tak dalej. Stań się na chwilę takim dzieckiem. 


A co jeśli postanowisz teraz na parę dni stać się miły, pomocny i życzliwy? 
Stań się ideałem człowieka, jakiego chciałbyś poznać, jakiego chicałbyś mieć za przyjaciela.
Zrób coś dla innych. 

Zmieńmy świat, mały krok prowadzi do celu. Nie chcielibyście mieć świata składającego się z przyjaciół, miłości, radości i pomocy? Od razu nie zmienimy całej ziemi , ale możemy zmienić jej kawałek ,ten obok siebie. Jeśli będziemy dobrzy, pomocni itp ludzie do nas z tym wrócą. 















Pomóżmy ludziom, którzy nas potrzebują. Nie pozostawajmy obojętni. 




2 komentarze:

  1. Ja staram się byc zawsze miła, bo wyznaję zasadę, że tak jak ja innych traktuję, tak i oni powinni mnie traktowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dodałam do obserwacji :) bardzo ładnie zaprojektowany blog <3 polecam go znajomym :* zapraszam do mnie http://ohhwellwhateveernevermind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate