Fashion stuff.


Hejka! 

Hi,Hey, Hello.

Dawno mnie nie było powinnam właśnie spać , ale co tam. Mam za duże wyrzuty sumienia, żeby kolejny dzień odpuszczać dodanie notki. Może nie będzie zbyt ambitna, ale będzie. :).
Moje plany i obiecanie na regularność i systematyczność poszły się j... bawić. Staram się jak mogę.
Czasem po prostu ktoś ma wobec mnie inne plany. Hahaha.
W każdym razie mam parę przygotowanych, dłuższych, lepszych notek , więc postaram się wszystko wynagrodzić ( recenzja się szykuje!). 

Jednak tak w temacie, dzisiaj trochę mody , coś dla dziewczyn ( nie sądzę, aby jacyś chłopcy w ogóle tu zaglądali xd), tak więc czekam na komentarze !


Kolor na wiosnę? Co powiecie na pomarańcz?

A może żółty?







I jak wasze szafy wyglądają na wiosnę?
( która jak widać jeszcze jest zimą)

Dobrej nocki,
FF.


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. mi się pomarańcz bardziej podoba :P
      http://i-know-you-like-us.blogspot.com/

      Usuń
  2. :D

    W mojej szafie ostatnio dominuje czerń. moze niedlugo się to zmieni. nie wiem czy juz na wiosne, czy dopiero latem, ale musze kiedys w koncu zaczac nosic zolte i pomaranczowe rzeczy.. i nie mam nic czerwonego :0

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za pomarańczowym. :)

    http://loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy ? Jeśli tak, napisz u mnie. :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate