BE EKO.

Hej!

Właśnie przygotowuje coś większego na bloga, ale żeby nie pozostawiać was w takiej pustce dzisiaj przyszłam do Was z moim zapomnianymi zdjęciami. 
Jakiś czas temu razem z przyjaciółką zrobiłyśmy sobie małą sesje, ja wrzuciłam zdjęcia do folderu ze zdjęciami na bloga i ... zapomniałam o nich. Dzisiaj jakoś tak wpadły mi w ręce.
A uważam że są naprawdę dobre, jak Wam się podobają?





W przerwie na reklamy mnóstwo wspomagaczy odchudzania. W sumie czego można się spodziewać po świętach kiedy większość z nas nawrzucała do organizmów mnóstwo ciast i ciasteczek. Jednak nie tędy droga.. Te preparaty to sama chemia, trują nam tylko ciało i oszukują go. A jak tylko je odstawimy to od razu pojawia się efekt jo-jo. Czy naprawdę warto? Dla mnie odchudzanie to raczej jedzenie zdrowo i racjonalnie... tak dla przykładu mój dzisiejszy zielony obiadek:






Omlet z groszkiem i do tego pasta z cukinii i avokado. :)


Miłego dzionka,

FF


7 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate