Chase your dreams !

Hejka kochani,

złapałam flow i przychodzę do Was z kolejnym postem. Jestem tak podbudowana ilością komentarzy jakie napłynęły w ostatnich dniach ! Jesteście najlepsi!!

Zauważyłam bardzo pozytywny wakacyjny wpływ na blogosferę. Wasze posty są kolorowe, wakacyjne, pozytywne i cudowne!!! Tak trzymać, nie mogę pozbyć się uśmiechu :)

A dzisiaj coś o marzeniach... lub inaczej BEFORE I DIE.
Brzmi znajomo, prawda?
Wakacje to idealny czas, aby takową listę stworzyć i realizować.
Na początek polecam stronkę z mnóstwem inspiracji i oczywiście możliwością stworzenia własnej lisy:

http://www.dayzeroproject.com

Skok ze spadochronem? Nauka nowego języka? Wypad pod namioty?

Letnie dni i noce to idealne momenty na realizację takich projektów. 
Ja już zaczęłam, parę rzeczy zaliczonych jak: lekcja windsurfingu, pływanie w morzu, plażowanie, wakacyjny deser lodowy, wspinaczka a dzisiaj wybieram się na jazz. Trzymajcie kciuki !






Do roboty kochani, miłych wakacji i przeżyć !


:)

FF.

1 komentarze:

  1. super rzeczy zdążyłaś zrealizować! tak trzymaj i powodzenia z następnymi! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate