Londyńskie zdobycze.

Hejka kochani!

Dzisiaj notka na szybko chciałam Wam pokazać moje londyńskie zdobycze. Tam promocje są o wiele większe niż te nasze dlatego też za nie wielką sumę można zdobyć naprawdę dużo rzeczy.
Zdjęcia może nie są najlepsze wykorzystałam do zrobienia ich moje łóżko i stos książek . Bardzo krytycznie potrzebuję statywu może ktoś z Was ma jakiś na zbyciu gotowy oddać w dobre ręce? 



Marynarka: Bull&Bear 
Bluzka: zara ( kupiłam sobie również identyczną w takiej delikatnej czerwieni)


Bluza: COS


                                                                             Bluza: GAP



                                                                  bluzka: COS




torba: Longchamp

                                                                       bluzka : Zara



I jak Wam się podobają?

Trzymajcie się cieplutko 

xxx
FF

12 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate