Lipcowo ,,Szeptem".

Wszyscy podsumowują swoje miesiące, to ja też w miarę nawiązując do tematu lipcowego pokażę Wam... moje książki!

A lipiec upłynął mi pod znakiem fantasy...




Ktoś rozpoznaje?
To tak tylko dla osób, którym udało się przeczytać tę pozycje :)

Dzisiaj chciałam opowiedzieć Wam trochę o serii ,,Szeptem".


Dla mnie jest to idealna wakacyjna książka, lekka, przyjemna i ... prosta.
Ku mojemu zaskoczeniu przez cały lipiec połknęłam całą serię, czyli 4 książki..  Jakoś urzekła mnie historia zwykłej dziewczyny i zakochanego w niej upadłego anioła. Takie oklepane, a jednak.
Cała opowieść toczy się w niewielkim miasteczku w USA. Zwyczajna dziewczyna Nora, poznaje w szkole niezwyczajnego chłopaka Patcha (ah jakie to zmierzchowe, czyż nie?) i wiadomo historia miłości zaczyna się kręcić. Jednak żeby nie było tak łatwo, na świecie (a raczej między światem naszym, a tym aniołów) toczy się wojna między trzema rasami: archaniołami, upadłymi aniołami i nefilami. Wraz z poznaniem chłopaka do życia Nory wkradają się niewyjaśnione sytuacje, tajemnicze postacie i prawdziwe momenty grozy. W wielu wypadkach dziewczyna wystawiana jest na próbę, a w ostatniej części zaczynają dziać się niespotykane i zaskakujące wydarzenia.
Z tego powodu warto dokończyć historię, według mnie ostatnia część jest naprawdę dobrym zakończeniem całej serii, a wątek miłosny naprawdę momentami przynosi cudowne ciepło na sercu, bo któż z nas nie chciałby zaznać miłości nie z tego świata?



Książkę oceniam na 6/10 z uwzględnieniem że jest świetna na lekturę wakacyjną !

A jeśli dalej jesteśmy w lipcowym temacie, parę linków i inspiracji oraz.. postanowień :)

Lipiec był dla mnie naprawdę dobrym miesiącem, spędzony w większości w domu, jednak bardzo intensywny, twórczy i aktywny. 

Zapisałam się na kurs Social Psychology na https://www.coursera.org wszystkim anglojęzycznym polecam, naprawdę świetna sprawa :)

http://www.stereomood.com <- świetna stronka z muzyką, dostosowująca się do twojego nastroju !

http://www.womenshealth.pl/podnies-swoje-iq-w-tydzien/ <- podnosimy swoje IQ w 7 dni !

Udało mi się też przeczytać sporo informacji na temat prawa przyciągania, udał mi się test z niebieskim piórkiem ! W tym miesiącu zamierzam czytać dalej i.. wprowadzić w życie.

Mam nadzieję, też na zakończenie pewnego projektu, który kreuję już od dłuższego czasu. Jak tylko skończę wszystko wam przedstawię i mam nadzieję że dołączycie :)

A na koniec odpowiadając na parę pytań stronki dot. mojej nauki szpagatu:

http://pieknapoporodzie.blogspot.com/2013/06/cel-szpagat.html

http://www.youtube.com/watch?v=um78baZHzvk

http://portalaktywni.pl/aktualnosci/jakie-cwiczenia-nalezy-wykonywac-szpagat/

Codziennie rano zaraz po pobudce funduję sobie porządny 20-30 minutowy streching, czasem mam czas na to również wieczorem i już po kilku dniach widać nie wielkie efekty, może jest to zaledwie 2-3 cm jednak nawet tak małe sukcesy cieszą ! Powodzenia.

Tym czasem jadę na weekend na kajaki, więc będę chwilowo offline, jednak chciałam przypomnieć o blogowym twitterze, który sukcesywnie zapełnia się inspiracjami, tekstami i po prostu małym updatem tego co akurat się dzieje. 

zapraszam:

https://twitter.com/FireFlysHearts


A tymczasem do poniedziałku, miłego weekendu życzę :D

xx
x
FF.


1 komentarze:

  1. Hej!
    Tych książek fantasty akurat nie czytałam, ale może sięgnę po nie.
    Preferuję bardzo polską fanastykę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate