Keep going…no matter what.


Hej kochani ! Dzisiaj szybciuteńka motywacja , przede mną ostatnie najważniejsze i najtrudniejsze egzaminy. Mam już dość jestem zmęczona i ciężko mi z mobilizacją, ale prę naprzód bo wiem że cel jest tego wart. Dzisiaj dla wszystkich którzy wątpią… zatrzymajcie się na moment i pomyślcie, dlaczego zdecydowałem się to robić? Dlaczego tego chce, co sprawia że idę aby zdobyć mój cel?
TO powinna być wasza najlepsza motywacja ( oprócz tego polecam stworzyć sobie wirtualny album z motywującymi tekstami i poświęcać np. 10 minut dziennie na doładowanie sobie energii i chęci).
A teraz do przodu, pokażcie innym jacy jesteście silni! Ile możecie przetrwać aby tylko osiągnąc swój cel





Dobrej nocki ! 

xxx 
FF.











0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate