Jesiennie

Bardzo długo mnie tu nie było...
Egzaminy już za parenaście dni ja miotam się pomiędzy książkami ze wszystkich przedmiotów starając się przyswoić jak najwięcej ( swoją drogą dobry materiał na wpis).

Gdzieś tam w krócitkich przerwach tworzę wpis i tak oto po około 10 dniach powstaje jedna notka (tak wiem tępo jest rozbrajające) jednak wyłączenie pisania u mnie po prostu nie istnieje. 
Nie będę robić dłuższego wstępu zapraszam :



Podobno jesień jest porą podczas której najwięcej ludzi zapada w depresję.. Może to kwestia szybkich zachodów słońca, częstego deszczu lub mgły, jednak do mnie zupełnie to nie przemawia. Naprawdę lubię jesień. 
W tym roku postanowiłam jak najwięcej z niej brać tworząc listę jesiennych rzeczy nie do ominięcia.



Każda pora roku może być wyjątkowa jak spojrzy się na nią z odpowiedniej strony...


Będąc dzieckiem zwykłam dekorować pokój stosownie do pory roku, może czas do tego wrócić?








Tegoroczna jesień jest dla mnie wyzwaniem, dużo materiału do opanowania, wyzwanie z organizacją czasu i przestrzeni, dni spędzone na nauce, trochę niezadowolenia z tępa itp. 
Dlatego też wyciągam z tego naukę i wciąż ulepszam wszystkie metody jakie stosuję, gdzieś tam pomiędzy natknęłam się na dużo postów opisujących jesień jako czas porządków organizacji... 
I tak też zamierzam spędzić swoją, jak tylko napiszę wszystkie egzaminy poświęcam parę dni na uporządkowanie życia i nadrobienie zaległości!


Mam parę ambitnych jesiennych planów dot. rozwoju i ulepszania życia, 
-zabieram się za francuski
-ćwiczę jeszcze więcej aby na sylwestra podarować sobie prezent w postaci idealnej sylwetki
-wciąż się uczę
-organizuję nowe mieszkanie

Tempo mojej pracy ostatnio znajduje się na najwyższych obrotach, jednak ciągłe skupienie się na nauce pozostawia niedosyt w challangach jakie zykłam sobie robić. Wrócę ze zdwojoną siłą i mam nadzieję, że dołączycie do mnie!

Stwórzmy tą jesień magiczną!

A na koniec chciałam Wam polecić niesamowite miejsce w sieci, a w zasadzie e-gazetę która była moją inspiracją :)

http://www.magazyn-zmiana.pl

xxx,
FF.









1 komentarze:

  1. Ja też lubię jesień no przynajmniej póki są jeszcze liście na drzewach potem robi się jakoś tak "łyso" hah Ale te piękne kolorowe liście są naprawdę urocze <33
    Powodzenia na egzaminach :]

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate