My 'why'.

Cześć kochani, 

mój powrót na dobre wciąż trwa, więc czas na pierwszą poważną notkę! 

Przez cały ten czas, kiedy głowę zanurzoną miałam w biologii, chemii, matematyce itp. czułam że czegoś mi brakuję, moja głowa była pełna pomysłów, a ja zdruzgotana, że nie mogę ich zrealizować. 
Zawsze gdzieś tam w środku miałam w sobie dużo kreatywności, pisząc, fotografując itd., ,no i kiedy nadszedł moment, że w żaden sposób nie mogłam dać jej uciec na zewnątrz coś było nie tak…

Brak blogowania i pisania postów sprawił, że za czymś tęskniłam… 
Zaczęłam głębięj się zastanawiać co w tym pisaniu, dzieleniu się i opowiadaniu jest takiego magicznego. Dlatego dzisiaj chciałam się podzielić z Wami moimi przemyśleniami o moim 'czemu?' czemu bloguję i czym to blogowanie dla mnie jest. 



1. Zacznijmy od krótkiej idei sukcesu…

Wiecie co, był taki moment gdzie wszystkich ogarnął ogromny szał na blogowanie, każdy chciał mieć bloga, każdy chciał coś przekazać.. nie każdemu się udawało. Mnie też nie. Przed tym blogiem miałam jeszcze trzy lub cztery inne które po pewnym czasie kończyły na zapomnianym blogowym cementarzu. 
Czegoś ciągle w nich brakowało, coś było nie tak… Jednak za każdym razem po każdej porażce po jakimś czasie znów otwierałam blogspota i pisałam.. do teraz, kiedy w końcu jestem zadowolona z mojego własnego dzieła.. Widocznie musiałam dorosnąć. Moim marzeniem zawsze było posiadać i prowadzić jakiś mały internetowy kącik, osiągnąc z nim sukces i spełnić to marzenie, być dumną. 
To pierwsza i najważniejsza sprawa na mojej liście 'dlaczego'. 


2. Co było jest i zawsze będzie dla mnie ważne

Każdy ma swoją życiową drogę, poglądy i zdania na różne tematy. Dla mnie zawsze ważne było pomaganie innym ludziom, dzielenie się ze światem, doświadczanie czegoś. Wydaje mi się, że mój blog to obrazuje- moje życie, wszystko co mnie otacza, nurtuję itp. Stawiam na rozwój i poszerzanie horyzontów, co jak nie blog może mi to ułatwić? Więc piszę o życiu, o ludziach, o kłopotach ale i rozwoju, ciekawych miejscach i zdarzeniach. Jednym słowem mówiąc.. o wszytkim.


3. A dlaczego piszę?

Trochę nawiązując do poprzedniego punktu.. piszę, aby przekazać jakąś myśl, idęę. Piszę, aby coś opowiedzieć może zainspirować, wyrazić siebie i doskonalić swoje umiejętności, doskonalić siebie Blog, a w zasadzie blogosfera jest takim dodatkiem do rzeczywistości, czymś wspaniałym, gdzie ludzie wspólnie się wspierają, motywują, spotykają tworzą projekty, inspirują. To jest najwspanialsze miejsce na jakie kiedykolwiek się natknęłam. Dodaje mi to skrzydeł i jeszcze bardziej zagrzewa do walki, bo wiem, że nie jestem sama w walce o lepszą organizację, sylwetkę itp.



To by było na tyle.. 
A co jest tym waszym 'dlaczego' w blogowaniu? Co sprawia że blogowanie jest takie magiczne?


A na koniec chciałam przypomnieć o moim twitterze, który znów wraca do funkcjonowania:

https://twitter.com/FireFlysHearts


xxx
FF.




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate