Trochę o appkach… i organizowaniu życia.

Hej kochani,

ten post chodził za mną już od dłuższego czasu, jako że od dawna staram się poprawiać efektywność, planowanie i organizowanie życia, poszukiwałam idealnych pomocy, które mi w tym pomogą.. i tak do tej pory znalazłam parę, którymi mam ochotę się z Wami podzielić z nadzieją, że może w Waszym życiu też zaprowadzą jakieś zmiany ( na lepsze oczywiście ), tak więc bez większych wstępów:

Kategoria nr. 1 Planowanie





- Todo.ly
moja ulubiona aplikacja dotycząca bieżącego planowania, tworzenia list rzeczy do zrobienia, jak też np. list zakupów. Bardzo przejrzysta i intuicyjna + daje możliwość tworzenia własnych folderów co często okazuje się bardzo przydatne  :) 

Dla porównania podsuwam Wam jeszcze:

-Any.DO
korzystałam z niej wcześniej przed odkryciem tej powyższej, jednak todo zdecydowanie bardziej przypadło do mojego gustu ze względu na wspomniane listy i bardziej intuicyjne i płynniejsze funkcjonowanie może z Wami będzie inaczej? 

-CalenMob
Jak moglibyśmy funkcjonować bez kalendarza? 
Ja osobiście korzystam z planera w wersji papierowej, jednak długotrwałe plany zapisuję w tym elektronicznym tutaj jak narazie mam tylko jedną aplikację, o której chciałabym wspomnieć, choć szczerze powiem że szukam czegoś innego… Macie coś do polecenia?



Kategoria nr.2 Notatki i przechowywanie dokumentów




-Evernote
Co do notatek dla mnie istnieje tylko i wyłącznie Evernote, prosty w użyciu ma bardzo fajne możliwości  , jest przejrzysty i intuicyjny. Ma wersje na wiele platform, proste narzędzia do dzielenia i trzymania dokumentów na swoim koncie. Zdecydowanie mój faworyt !

-Dropbox
Jeśli chodzi o internetowe przechowywanie dokumentów 'w chmurze' do tej pory nie odkryłam nic innego. Choć wersja darmowa oferuje ogarniczoną nie wielką pamięć dla mnie w zupełności wystarcza, szczególnie że duży pojemny dysk stoi u mnie w domu i przechowuje najważniejsze dane :) 

Kategoria nr. 3 Rozwój i sport




-Lift
Moje najnowsze odkrycie pozwalające na monitorowanie wprowadzania nowych nawyków do życia, zdecydowanie bardzo Wam polecam. Przejrzyste,proste i szybkie w obsłudze. Możecie być ze sobą szczerzy i spowiadać się samemu sobie ze zrobienia danego nawyku w ciągu dnia. Polecam!

-Endomondo
Wydaję mi się, że ta apka jest wszystkim znana, nie używam jej specjalnie często,jednak za każdym razem kiedy postanowię że najwyższy czas znów pójśc pobiegać to właśnie po nią sięgam. 


To by było na tyle, jakie są Wasze ulubione aplikacje bez których nie wyobrażacie sobie funkcjonowania?
Czekam na Wasze opinię ! 


xxx,
FF.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate