Co najważniejsze w moim życiu?

Witajcie kochani,

jestem strasznie szczęśliwa z tak dobrego odbioru nowego wyglądu bloga i tak licznych odzewów od Was :)

Dziękuję!!!
Dzisiaj tak trochę z innej strony, trochę więcej mnie, trochę mniej tekstu...
W sumie rzadko zdarza mi się dzielić tutaj jakąś częścią mojego bardziej prywatnego życia, dzisiaj chciałam trochę ten temat przybliżyć zaczynając od.. zdjęć.
Ostatnio wybrałyśmy się z przyjaciółką na Saską Kępę, żeby stworzyć jakieś sensowne zdjęcia, tak już mamy w tradycji że coś jakiś czas robimy ekspedycję i robimy zdjęcia.
Pomyślałam że to całkiem dobry temat na notkę. Macie szanse przyjrzeć się mi trochę bliżej. 










(Jedyna osoba która wie że prowadzę bloga. Moja przyjaciółka)

Wiecie co ? To wszystko, całe moje życie i zdarzenia uświadamiają mi co tak naprawdę jest najważniejsze. A mianowicie, przyjaźnie, miłość i ludzie. Przede wszystkim ludzie.
A przyjaciele to już ponad wszystko, po pewnym czasie stają się jak rodzina i kiedy wiesz, że możesz na nich liczyć dosłownie- wygrałeś życie. Nie przesadzam, ostatnio łazi za mną tekst, że
 nikt jeszcze nikt nie osiągnął nic samemu. 
Jest w tym mnóstwo prawdy, jeśli naprawdę chcemy osiągnąć sukces będziemy potrzebować pomocy, motywacji, czasem pieniędzy. Bez innych ludzi nam się to nie uda, więc w tej właśnie chwili w tym momencie chce podziękować wszystkim moim przyjaciołom ( a najbardziej tej jednej na zdjęciu) za to, że są pomagają i po prostu są. Dziękuję.


A jak wy odnosicie się do przyjaźni?


xxx,
FF.






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate