Święta , święta i po świętach.

Hejka!
Bardzo miło było wrócić i zobaczyć kolejnych nowych obserwatorów i kolejne komentarze!
Bardzo,bardzo Wam dziękuję kochani!! <3
Właśnie niedawno wróciłam do domku, więc mam jeszcze sporo do ogarnięcia i jestem zmęczona , dlatego dzisiaj na szybko . 
Po wszystkich śniadaniach obiadach, ciastach, ciasteczkach czuję jak przybyło mi przynajmniej 2 kg, standard. Poza tym jak zwykle wstręt do jedzenia a szczególnie do wszystkiego co słodkie!
Na parę dni przechodzę na dietę oczyszczającą ( ze względu na to że raczej nic innego nie przejdzie mi przez gardło) złożoną z samych warzyw i owoców,polecam!
 Lekkostrawne posiłki odciążą Wasz żołądek i pozwolą odpocząć od wszystkich ciężkich rzeczy niesamowite rezultaty mówię Wam :D
Dzisiaj właśnie skończyłam czytać ,,Intruza" dlatego spodziewajcie się recenzji :).
Poza tym jak to w święta troszkę prezentów wiadomo i powiem Wam , że jestem naprawdę zadowolona właśnie siedzę sobie i słucham jednego z nich ale sam muzykę przedstawię przy okazji, bo osobiście boli mnie to że naprawdę muzyka świetna ( według mnie ) a mało osób w ogóle kojarzy... 
Święta w tym roku były naprawdę miłe i przyjemne, ale jakoś z każdym rokiem coraz mniej w nich magii, dorastam... :/ . Ale teraz nie czas na jakieś nostalgię, uśmiech na twarz smutki na jutro!
Trzymajcie się kochani !
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za komentarze, obserwacje :o.

xxx
FF



Trochę mnie, po raz pierwszy . 
:3.
PS Co chcielibyście widywać na moim blogu?
Mam dużo pomysłów ale najważniejsze żeby Wam się podobało :)
Komentujcie!

11 komentarze:

  1. Jeśli masz pomysły, to warto je wykorzystywac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh te swieta :) pozdrawiam i zapraszam mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh wiadomo po świętach zawsze się tyje -,-
    Czekam na recenzję ♥
    Obserwuje :3
    http://zuzaa-zuuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia ;D
    Dziękuję za komentarz i obserwację :) Również obserwuję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety to przykre, że już po świętach ale tak już jest...:C dzisiaj mam wyjątkowo nudny dzień wraz z tym, że nic mi się nie chce.
    Bardzo fajnie piszesz, fajnie się czyta, jesteś niezwykła! ♥

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję Ci z całego serca, nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy <3

      Usuń
  6. śliczna jesteś ;* już widziałam twoje zdjęcie na google +

    http://fashionversionofmycrazyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie Cię dorwałem! :D
    To tak na szybko, więc jest krótkie. No i dopiero się rozkręcam! : )
    Postaram się, aby następne były dłuższe.
    Bardzo dziękuje za tak miłe komentarze i za wsparcie. To bardzo pomaga.
    A! I pamiętaj, ze święta są raz w roku, więc można trochę więcej zjeść (ja jem troszeczkę więcej niż trochę ;-))
    Zajrzę tu, aby przeczytać recenzję.
    Jeszcze raz bardzo dziekuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blogg
    ja obserwuję liczę na rewanż http://justynasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również coraz mniej czuję atmosferę świąt ;/
    śliczność *.*
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate