International education week


Witajcie kochani,

Dzisiaj pisze do was z samochodu, z drogi , z kierunkiem na Szwajcarię. Kolejne półtora tygodnia spędzę zwiedzając ten piękny kraj, postaram sie rownież na bieżąco do was pisać chociaż nie wiem jak to bedzie z internetem. 

A dzisiaj jeszcze zanim podróż rozpocznie sie na dobre chciałam nawiązać do jednego z moich postanowień o jakich pisałam wam jakis czas temu. A mianowicie nauka francuskiego i płynne porozumiewanie sie w tym języku. 

Nie wiem czy wiecie , w tym tygodniu obchodzimy obchodzimy international education week. Niestety jutro juz dobiega on końca, a ja za późno dowiedziałam sie o co chodzi w całej sprawie. Jednak nie zostawiam tego w tyle po prostu będę go celebrować tydzień pózniej. 



O co jest całe zamieszanie?

Odsyłam was na stronę british council gdzie dostaniecie wiecej informacji

http://schoolsonline.britishcouncil.org

Z mojej strony krótki zarys, cała zabawa opiera sie na promowaniu globalnego obywatelstwa, stawiania sie obywatelami swiata a nie tylko własnego narodu. Zachęca do rozwijania umiejętności językowych, robienia czegoś dla swiata, integrowania sie z innymi kulturami itp.

Ja postanowiłam sie skupić na umiejętnościach językowych.
Każdego dnia w jakis inny sposób będę próbować rozwijać moja znajomosci języka francuskiego. 

Okazja bedzie wręcz idealna ponieważ od jutra całe 7 dni spędzę we francuskiej części Szwajcarii wiec możliwości bedzie mnóstwo postaram sie je jak najlepiej wykorzystać!

Spróbuje kuchni, nauczę sie nowego słownictwa, moze spróbuje wymienić pare słów z ludzmi. 

Zachęcam was tym samym do celebrowania tego tygodnia razem ze mną.



Kolejna notka bedzie skupiona na moich sposobach nauki oraz na poliglotach. Zapraszam !


xxx
FF.







0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate