Have yourself a merry little chrismas...

Święta, święta i po świętach.



Jak co roku ta sama historia, a z każdym kolejnym kawałek magii świąt gdzieś znika.
Przynajmniej u mnie. 

W drodze do babci już zastanawiam się nad wymówkami które będę musiała wyprodukować żeby uniknąć kolejnego kawałka ciasta. Już wyobrażam sobie dodatkowe kilogramy które tak po prostu pojawia się prawdopodobnie zgromadzone w znienawidzonym miejscu czyli na brzuchu. 
Lubię święta, za atmosferę, ale z jedzeniem to trochę przesadzają.

Nie wiem jak to jest u was, ale dla mnie z momentem w którym dowiedziałam się że to nie mikołaj przynosi prezenty cała magia zniknęła. Nie chciałam świąt, ponieważ mama równie dobrze mogła kupić mi lalkę i tak po prostu mi ją dać a nie chować pod choinką.
Żyłam świętami tylko dla mikołaja i prezentów, tej magii i oczekiwania, dreszczyku emocji i nadziei że może w tym roku go przyłapię. Inne części świąt nie były takie fajne, całe to jedzenie, tłumy w domu, zgiełk. Jakoś mnie to nie kręciło. 
Do pewnego momentu. Momentu w którym na nowo odkryłam magię świąt.
Już dobrych parę lat mikołaj dla mnie po prostu nie istnieje, inne rzeczy pozostały niezmienione. Prezenty, rodzinka, śmiech, radość i rozmowy. Wszystko tradycyjnie i po staremu. Skoro mowa o tradycjach, dla mnie świąteczny czas wiążę się z mnóstwem takich małych i większych. Wigilia, opłatek, pasterka to chyba coś co jest nieuniknione w rodzinie takiej z jakiej ja pochodzę, do tego co roku dodaję sobie małe podsumowanie roku i postanowień. Przeglądam cały poprzedni rok, przeglądam zdjęcia, trochę wspominam i szukam lekcji od życia, ważnych doświadczeń. 

I magia na swój sposób pozostaje, może już nie pod postacią mikołaja, ale pod postacią rodziny, śmichu dzieci i tych tradycji jak wyciąganie specjalnej zastawy na ten jeden szczególny dzień w roku

A jak wyglądają wasze święta?

xx,
FF.

PS.

Gdzieś w między czasie minął rok od kąd zaczęłam pisać Fire Fly's heart. 
Cały rok blogowania uwzględnie to w moim podsumowaniu !
A blog powstał dokładnie 12.12.12 :) 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate