Świątecznie

Witam wszystkich 6 grudnia w MIKOŁAJKI :)

Mam nadzieję,że miło spędziliście ten dzień, świętując go i uśmiechając się.
Dzisiaj w związku z tym świąteczny post!

Chciałam zacząć od wymianki, u Egoiste (http://xladymonroex.blogspot.com) o której pisałam Wam jakiś czas temu, w której sama uczestniczyłam. 
Prezent jaki dostałam jest świetny, jestem bardzo zadowolona i już niemogę doczekać się aż go wypróbuję:


Świąteczna poszewka na poduszkę. 




Pudełeczko pełne niespodzianek!





Pięknie pachną i już czekają na wypróbowanie :) 

Na koniec chaiałam Wam pokazać, jakie ozdoby planuję zrobić na święta.

                            DIY vase                                                                 DIY girlandy



                                                   





I jak Wam się podobają planujecie dekorować dom na święta?





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate